Bądź kliniką stomatologiczną XXI wieku!

Witamy w AC-Consulting!

Stomatologia jest fascynującym działem medycyny, który jako biznes wymaga wsparcia. 

Prosto z Londynu swoją wiedzą i doświadczeniem chce się podzielić Angelika, założyciel AC Consulting. Pomysł powstał z chęci edukacji klinik stomatologicznych w kwestiach:

*   Roli koordynatora stomatologicznego, na czym polega, dlaczego i kiedy warto go mieć?
*   Jak efektywnie komunikować się z pacjentem zagranicznym?
*   Praktyczne porady zwiększające zyski kliniki.
*   Jak być etycznym sprzedawcą w stomatologii?
 

Znajdziesz tu interesujące artykuły, warsztaty dla małych grup dostępne w Polsce i Wielkiej Brytanii.

Fascynujące stanowisko koordynatora (z angielskiego TCO - treatment co-ordinator) to jeden ze sposobów na zwiększenie dochodów kliniki. Jest to osoba, która wykorzysta potencjał kliniki i sprawi, że pacjenci będą bardziej zadowoleni, obsługa klienta realizowana będzie na najwyższym poziomie, większy procent planów leczenia zostanie zaakceptowanych przez klientów, dentyści będą głównie leczyli, zwiększy się ilość pacjentów i rekomendacji.

Aktualności

Dla kogo jest ta strona?

Witamy w AC-Consulting!

Serwis jest przeznaczony dla:

*   Właścicieli klinik stomatologicznych albo innych placówek medycznych,
*   Dentystów,
*   Asystentek stomatologicznych,
*   Pracowników recepcji,
*   I innych osób, związanych z obsługą pacjentów i zarządzaniem klinik.

Odpowiemy na pytania:

Kim jest koordynator leczenia, czym się zajmuje, jakie korzyści płyną z zatrudnienia go lub przeszkolenia w tym kierunku kogoś z aktualnych pracowników. 
Stanowisko koordynatora jest teraz w modzie w Stanach i na Zachodzie. Wiele asystentek, menadżerów czy recepcjonistek dąży do poszerzenia swoich kompetencji w tym kierunku, a właściciele klinik podejmują starania, mające na celu znalezienie odpowiedniej osoby na to stanowisko.

Jak poprawnie obsłużyć pacjenta, jak zepewnić mu niebywałe doświadczenie za każdym razem; jakie zmiany podjąć, aby klinka działała sprawniej i przynosiła dochody.

Jak znaleźć pacjenta, jak go utrzymać  i jak się zapromować.

Nasze Social Media

Zaloguj się