O nas

Angelika Chycko

Angelika Chycko

Autobusem do Wielkiej Brytanii. Emigrantka z Kujaw, w stomatologii w Wielkiej Brytanii jest od 2006 roku. Doświadczenie zdobyła w wielu prywatnych i państwowych klinikach w Walii i Londynie, wspinając się po szczeblach i praktykując każdy możliwy rodzaj pracy w klinice, od asystentki stomatologicznej, recepcjonistki, administratora, koordynatora stomatologicznego do obecnej pozycji menadżera klinki w najbardziej prestiżowej dzielnicy Harley Street w Londynie. 

Jak została koordynatorem? W trakcie pracy w jednej z londyńskich klinik zaczęła kontaktować się z pacjentami, którzy bardzo dawno nie byli na sprawdzeniu zębów, jak również z tymi, którzy nigdy nie wrócili na leczenie. Spokojna klinika zaczęła nagle mieć coraz więcej pacjentów. To dało jej adrenalinę, za która tęskniła od czasów pracy w sprzedaży.

Klinika inwestowała duże pieniądze w marketing, ale nie przekładało się to na ilość telefonów do recepcji oraz na ilość nowych pacjentów na krześle dentystycznym. Również ilość pacjentów, która zdecydowała się na leczenie po sprawdzeniu zębów, nie była najlepsza. Większość funduszy zainwestowanych w marketing była bezpowrotnie stracona. Z różnych powodów pacjenci nie rezerwowali wizyt po rozmowie z recepcjonistą albo po spotkaniu z dentystą. Pod wpływem jej zaangażowania stan ten uległ zmianie.

Angelika była gotowa lecieć za ocean na szkolenie, aby móc zajmować się tym na cały etat. I wtedy poznała Laurę Horton z Londynu – osobę, która odmieniła jej życie. Kilka tygodni po kursie zarekomendowała ją jednej z lepszych klinik w Londynie. 3 miesiące później – po trzech spotkaniach – była częścią kliniki. Wierzyła głęboko, że będzie w swojej pracy bardzo dobra. I tak się stało. 

Cel. Po wykreowaniu i wprowadzeniu całkiem nowego systemu pracy kliniki, wyszkoliła koordynatora i skopiowała system do nowo otwartych dwóch klinik. Jej marzeniem jest przeniesienie tego systemu do Polski: przybliżenie właścicielom polskich klinik, jaką ogromną różnicę dla kliniki sprawia usprawnienie istniejących systemów, procesów, ulepszenie komunikacji pomiędzy pacjentami i kliniką,  wyszkolenie polskich koordynatorów i sprawienie, że owe kliniki będą bardziej produktywne, będą działały w wyższym standardzie i dawały wspaniałą obsługę pacjentom, a wizyta u dentysty będzie niebywale pozytywnym doświadczeniem.

W Polsce zawód koordynatora leczenia jeszcze nie jest znany, ale mamy nadzieję, że po przejrzeniu tej strony zainteresowanie wzrośnie. A jeśli tak się stanie, nie zawahaj się i napisz e-maila. Angelika udzieli wszelkich informacji, wytrenuje pracownika i zaproponuje zmiany w klinice w celu poprawy jej funkcjonowania. Produktem ostatecznym będą zwiększone dochody, większe zadowolenie pracowników i pacjentów.

Nasze Social Media

Zaloguj się